Ridningen/Mirran<3

Idag så red jag bara Mirran, Shiela hade medryttare idag. Jag red in på en väg och där var det 100 skidåkare som åkte skidor överallt men det gick faktist bra (oväntat),Mirran som är så töntig. Men sen så kom det någon ridskola med ett par storhästar travande och främför mig så vände de och Mirran blev lite galen!. Sen så kom det en bil på den där lilla vägen och Mirran är ju inte rädd för bilar, men tydligen så var hon det idag så hon hoppa ut precis framför den och börja hoppa o grejer, så den stanna, haha, då gick jag förbi den och Mirran takta hela vägen hem haha töntiga ponny!.

Jag vill täävla nuuu!
Men ska ju åka utomlands 20 Januari och vara borta i 10 dagar och då ska dom stå, så när jag kommer hem måste jag rida igång dom ett tag innan man kan sätta igång och tävla.


Min snygga prinsessa som fått 60 placeringar på ca. 1år och hon var ALDRIG tävlad när jag köpte henne, älskar dig min underbara ponny <3 NEXIS MERIELL!
Vinster och placeringar upptill LA dåra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0