Lång dag i stallet<3

Idag så tillbringade jag lång tid i stallet fast att jag inte red, det var glashalt så jag red inte utan jag gjorde lite lydnadsövningar i hagen istället, Carro var med också (Carro är Shielas Medryttare), Shiela var lite korkad haha, men Mirran var as duktig! Hon gjorde allting som jag sa, hon travade på en volt när jag smacka lite (hon hade ingen utrustning och inte jag heller), hon gjorde halt när jag sa det, snurra runt, backa och allt annat, jag fotade dom också Shiela var galen, fick grymma bilder på henne!

Men en lång dag var det trots allt, först hade jag morgonfodringen och då var jag där i ca 2 timmar och en kvart, sen så vid 11.30 så skulle jag och Carro mötas i stallet och då var vi där från 11.30 - 16.00 och det låter ju inte så långt men vi gjorde ingenting typ förutom att vara i hagen, hehe.

Nu kommer några bilder på mina fina älsklingar

Shiela<3 (Jag älskar bilden)


Mirran (söt)



Shiela (cooling)



Mirran (vacker ponny)





Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder idag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0