Shiela, shiela, shiela din buuuusiga ponny!

Shiela har lyckats rymt varje dag från hagen nu, fast det är el i hon går bara rakt igenom :O knäpp ponny detdär. Mirran stannar kvar ibland och ibland så följer hon med Shiela, de är kända över hela raksta nu nästan, för några dagar sen går jag upp till stallet och vad ser jag när jag kommer upp?, jo Mirran som står där helt lös och sen när jag går lite längre fram så ser jag Shiela stå utanför stalldörren, tur att den var stängd!, så dom har gått upp från hagen och deras hage ligger en liten bit från stallet och för att gå till stallet så går man på bilvägen -.-.
Men igår så fixade mamma hela hagen med 3 trådar och aa allt sånt så vi får se om de står kvar idag ?..
Shiela försöker lära Mirran att rymma, haha.


Ser hon inte lite busig ut ? ;) <3

Oh, my sweet little Shiela.






Hon har världens annourlundaste färg! såå gullig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0