Julklappar :D

NICE :D julklapparna !:D

Nya Malin Baryard stövlarna (Y) Loove!


1 000 swarovski pärlor! (silver och röda) som jag ska sätta på min GPA hjälm, awesome!
(kommer bilder när jag är klar)

Nya (säkerhets) stigbyglar, SPRENGER Bow Balance! (Y)



Tävlingsridbyxor (euro - star)!

(Inte de på bilden exakt, samma märke och ganska lika)



Presentkort på bio



Maassssssa smycken (armnand, örhängen, hårspännen, halsband)

ex det här armbandet


27 nr av tidningen Ridsport (varannan vecka kommer de)



Tävlingströja (rosa! med hög vit krage)

Rööd tävlingsmössa till Shiela!



8 GB minneskort till Systemkameran Extra speed!



2 parfymer!

3 par björnborgtrosor ;)

Nagelfixset

Handkrämer

En riktig hästtermometer (som man bara kan ha till hästarna)




Knep och knåp



Hela vampires diaries serien säsong 1 :D



Och lite andra prylar :)

Sen så har jag fått massa pengar för betygen under terminen ca: 5 000 :)


Jag ska till Florida 20 Januari :D lääängtar! Hästarna får köras till Mormor hon hade som tur var 2 lediga boxar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0